luni, 12 august 2013


Penelope este wild și simbolul scatter este revista. Există simboluri de poker din acest joc. Runda bonus este declansata de aterizare de cel puțin 3 reviste.

Bonus Feature: Când declanșa caracteristica bonus vă veți găsi într-o mină. Vi se oferă opțiunea de a alege una din cele două vase. Sunteți în căutarea pentru vaza care are o bijuterie. Veți continua alege între două vase până când nu descoperi o bijuterie. Există o legendă de pe ecran care semnifică multiplicator însoțită de culoare de fiecare bijuterie, care este descoperit. Acesta este multiplicat cu pariul linie.

Joc juca: Mi-a placut acest joc. Singurele simboluri care animă este Penelope, dar bonus in acest joc este foarte bun și corect. De fapt, acesta este cel mai bun l-am făcut într-un bonus de joc nici una din aceste jocuri. Pariul meu a fost un hefty 6.25 dolari, dar am câștigat 825 dolari in bonus. Am pariat că înainte de a juca alte jocuri și niciodată nu a făcut atât de bine. Există simboluri de poker în jocul pe care-l face un pic mai puțin interesant, dar în general, eu cred că este un joc bun.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu